DRUKUJ
2017-05-09
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw
Sprawy kierowane do Szpitala załatwiane są w kolejności ich wpływu, w terminach wynikających z przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego oraz innych ustaw w formie: pisemnej, telefonicznej lub ustnie.
Skargi i wnioski
Skargi i wnioski rozpatrywane są przez Dyrektora Szpitala oraz Zastępców Dyrektora.
Skargi i wnioski można składać pisemnie:
- wysyłać przez operatora pocztowego na adres:
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego
ul. Koszarowa 5, 51-149 Wrocław lub - w Sekretariacie Dyrektora Szpitala od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 14.00 lub
- wysłać pocztą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@szpital.wroc.pl .
Wnioski o udostępnienie dokumentacji medycznej
Szpital udostępnia dokumentację medyczną pacjenta na podstawie wniosku, który można złożyć:
- wysłać przez operatora pocztowego na adres:
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego
ul. Koszarowa 5, 51-149 Wrocław lub - osobiście w Sekretariacie Dyrektora od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00 lub
- skan podpisanego wniosku - pocztą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@szpital.wroc.pl .
Numer telefonu do Archiwum Szpitala: 71/ 39 57 556.
Do pobrania:
Wzór wniosku o udostępnienie dokumentacji medycznej