DRUKUJ
2017-05-09

Sposób przyjmowania i załatwiania spraw

Sprawy kierowane do Szpitala załatwiane są w kolejności ich wpływu, w terminach wynikających z przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego oraz innych ustaw w formie: pisemnej, telefonicznej lub ustnie.

Skargi i wnioski

Skargi i wnioski rozpatrywane są przez Dyrektora Szpitala oraz Zastępców Dyrektora.

Skargi i wnioski można składać pisemnie:

  • wysyłać przez operatora pocztowego na adres:
    Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego
    ul. Koszarowa 5, 51-149 Wrocław lub
  • w Sekretariacie Dyrektora Szpitala od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 14.00 lub
  • wysłać pocztą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@szpital.wroc.pl .

Wnioski o udostępnienie dokumentacji medycznej

Szpital udostępnia dokumentację medyczną pacjenta na podstawie wniosku, który można złożyć:

  • wysłać przez operatora pocztowego na adres:
    Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego
    ul. Koszarowa 5, 51-149 Wrocław lub
  • osobiście w Sekretariacie Dyrektora od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00 lub
  • skan podpisanego wniosku - pocztą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@szpital.wroc.pl .

Numer telefonu do Archiwum Szpitala: 71/ 39 57 556.

Do pobrania:

​Wzór wniosku o udostępnienie dokumentacji medycznej